Bliv medlem af Vildt Gastronomi

Vi vil skabe et unikt og stærkt netværk mellem producenter, jægere, restauranter og madanmeldere. Med netværket vil vi skaffe politisk indflydelse på lovgivning om vildt og vildtkød. Og i netværket kan der udveksles faglig viden om anvendelse af vildtet, så vi kan stå stærkt omkring PR-indsatsen for og branding af vildtkødets mange muligheder. Alt sammen aktiviteter, som medlemmerne vil nyde godt af.

Foreningens medlemmer har direkte indflydelse på, hvad foreningen skal have som mål og udføre af aktiviteter.

Som restaurant vil du få bedre muligheder for anskaffelse af vildtkød og viden til at sætte fokus på en eftertragtet og særlig niche i det danske køkken.

Som forarbejdningsvirksomhed vil du få bedre afsætningsmuligheder.

Som madskribent vil du få meget større viden om vildtets vej fra levested til bord, og det fagområde, du skriver om, vil vokse og blive mere eftertragtet.

Som vinfirma vil du få meget større viden om vildtet og vildtkødets kvaliteter, - en viden der vil fremme dit salg af vin, og give basis for at udvide dine smagningsaktiviteter, produktpakker, mv.

Som organisation vil du kunne hjælpe dine egne medlemmer med viden, arrangementer, lovgivningsstøtte, adgang til vildt, mv.

Som privatperson kan du få udbygget din interesse for vildtet og dets anvendelse, adgang til arrangementer, opskrifter, mv.

Bliv medlem